Liebe alle. Das Aegeri on Ice kommt wieder!

Neue Location, Neues Team. Am 7. November gehts los. Bis mindestens am 31.1.27. Eislauf, Eishockey, Eisstock und Eis Minigolf sowie das Fondue Stübli und ein Take Away erwarten Euch an der neuen Location beim Schulhaus Acher. Weitere Informationen zum Event werden wir bis Ende Juni aufschalten.

 

 

Hello everyone. Aegeri on Ice is back!

New location, new team. It kicks off on November 7 and runs through at least January 31, 2027. Ice skating, ice hockey, curling, and ice mini-golf, as well as the Fondue Stübli and a take-out counter, await you at the new location near the Acher School. We’ll post more information about the event by the end of June.